Meat Monday

Ja men va seriös jag är ibland.... Var på studiebesök med jobbet på Volvo i Skövde. Vi visste inte hur det skulle bli med lunchen så hade med mackor. Vegetariska naturligtvis eftersom jag ska testa vegetarisk mat på måndagar. Men när det vankades lunch fick vi mat där och där fanns kebab så jag glömde helt av mig! Och i dagarna tre blir det kurs med jobbet så kommer inte göra min mat själv så får väl vänta till helgen o ta igen. Lite typiskt bara.

Nu sitter Valle och jag i soffan hemma och skålar hej vilt med juice... Skåla var visst skoj att lära sig, till skillnad från att säga mamma... :) Han är ju så rolig nu, det har verkligen lossnat med sånger och prat och det händer mycket. Vilket gör honom till ett tacksamt filmobjekt. Just nu matar han mamma med bananchips. :)

Sen vart jag visst Grinchen med julpyntet igår i alla fall...: Brände mig på sockret när jag byggde pepparkakshus vilket resulterade i att jag välte ut glöggen över hela spisen. När Valle kom och nästan trampade i varma glöggen puttade jag undan honom och han ramlar!

Julstämningen var som helt bortblåst och jag blåste ut ljusen och fick trösta lille Valle. Kände mig hemsk! Hur som helst vart pepparkakshuset helt ok. Förresten körde vi förbi ett samhälle idag som hette Valle! Hade dock glömt kamera hemma så får nog ta en liten detour när vi kör norrut vid jul..

Yeee-Ha!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det blev ju hur fint som helst, ät nu inte upp det för tidigt!

2010-11-30 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0