NLP

That's it, nu vet jag vad jag ska bli när jag blir stor! Martina - NLP Practitioner. Där NLP står för NeuroLingvistisk Programmering. Med andra ord om hur hjärnan (neuro) kommunicerar verbalt och icke-verbalt (lingvistik) och olika Program/tankemönster... Jaja, orkar inte hitta en bättre beskrivning nu om man inte ska leta upp stödord haha :)

Riktigt seg i skallen efter heldag med Massor o göra på jobbet, sen hem o vända och sen detta föredrag och sen ryska. Och strax NCIS...

Får återkomma om föredraget, riktigt lärorikt och nu är jag säker, trots att jag var tvungen o dra efter halva tiden. Tills dess lite smakprov:

Ge mig större problem!

Sättet en människa förhåller sig till pengar, förhåller hon sig till livet.

Visst kan ni knappt bärga er?! :)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Oj, det lät som ett väldigt kognitivt yrke :)!



Jag visade förresten Manne filmsnuttarna på Valle och han blev alldeles vild av glädje! Det ska bli så kul att träffa er snart!!!



kram

2010-11-24 @ 23:06:33
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Johanna

Verkar spännande detta... Jag vill veta mer! :)

2010-11-25 @ 16:45:01
Postat av: Pappa j

Jo bli NLP proffs och lura av folk massa pengar :) som i sin tur jag o nass lurar av dig!

2010-11-25 @ 19:24:26
Postat av: Mamma

Trevligt med utmaningar, om man känner att det är rätt.

Lycka till!

2010-11-25 @ 19:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0