I would rather...

Idag blev det besök hos mormor. Hon fick klippa Valle. Har haft lite problem med hans långa lugg. Eller problemet är väl snarast att så fort han blir trött så "myser" han genom att vira luggen runt fingrarna. So far so good, men sen har han dragit loss stora hårtestar så han är alldeles kal fram på huvudet. :S Och idag när jag kom till dagis satt en hårtest hårt knuten runt hans ena finger så blodflödet nästan hade stannats. :S Lilleman! SÅ: no more hair. typ.
---------
Medan klippning pågick passade jag på att gå en powerwalk till Ica. För att köpa cigg. Sjukt hälsosamt alltså. Hurtigt värre dock. Håller på att ramla ihop av träningsvärk efter bodypump igår. Är helt pank denna månaden och har redan börjat räkna ner till den 25. Så sysselsätter mig med att träna som en tok istället för att bränna pengar. :) Bättre brödlös än rådlös.
---------
Roligt uttryck ovan förresten. Minns då jag skulle förklara ordspråket för mina vänner i Australien, "I would rather be without food, than advise". De förstod säkert kontentan. ... Jag borde verkligen bli tolk.
-----------------
Fick snabbknäppa lite foton..
------------------------------
.....på nya tröjorna men.....
-----------------------
...det var någon som hade bättre saker för sig: bugade för Tinky-Winky närmare bestämt..

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hur söt kan man vara och vilka fina tröjor lillpojken har.

När ni klippt bort håret måste han ju få något annat att gossa med, ett hårigt gossedjur kanske.



Ha det så gott.



Kram

2010-10-29 @ 13:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0