ModelLab

Jag och Sigrid var på Modellab och blev sminkade och fotade förra veckan. Riktigt skoj var det! Min plånbok höll dock inte med... Eftersom Sigrid är under 18 var hennes målsman tvungen att vara med, men inte för att ge tillstånd fick vi höra, utan för att vara med och betala korten efter. Random.






Skumt att jag lyckas ladda upp 5 bilder men inte den sjätte...

Strax ska jag göra mig iordning för att gå på 25årsfest. Ska bara vänta några minuter till på resultatet från Högskoleprovet som kommer in kl 17. Håll tummarna! Av någon mysko anledning var provlokalen förlagt till Försäkringskassans lokaler, istället för ett universitet. Random.

För övrigt är nya datorn på invigning just nu... Igen... Tack drulleförsäkring! Farligt nära ett glas vin dock... ;) peppar peppar


Kommentarer
Postat av: Johanna

Wooooow vilka snyggingar! Bägge två! Jag gillar bakgrunden med tidningarna! kram på dig

2010-10-24 @ 16:20:23
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0