Utmaning

Jag har blivit utmanad av Johanna.

4 saker...

4 TV-program jag tittar på:
The Mentalist, NCIS, Family guy, Heroes

4 saker jag har gjort idag:
Hämtat Valle hos mormor, ätit frukost hos Miranda, lämnat igen en lie och ett dockhuvud hos mamma, parkerat bilen (inte alltför mycket denna söndag)

4 saker jag längtar efter:
Australien, Erika, Jonny, löning

4 saker på önskelistan:
Ljusblå jeans, en danspåle, att någon sprättar låset på min cykel så jag kan cykla (nyckeln borta), en häst

4 saker jag avskyr:
Att ha tråkigt, P-böter, radio-reklam, långsamma datorer

Titta vad jag lyckades infoga! :) Fel storlek dock :S

Lyckades också lösa problemet med radbrytningen här på bloggen. Störigt dock att jag var tvungen att ändra i HTML-koden, vilket jag inte behövt göra tidigare.. Och hur svårt kan det vara att ändra storleken på texten egentligen?! Datorn verkar tro att jag ska idas göra det på HTML-koden det med. Eller ja, jag försökte men det buggade... Mysterium. Men får lösas senare.

Jag utmanar ingen särskild eftersom ingen bloggar längre....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0