Längtan

Äntligen är Valle så gott som frisk! Hade gått kalas på mormors lektion, ja för Valle då som hällde ut knappar över hela golvet. Med undervisningen kan väl diskuteras. Lol.

Själv känner jag mig helt slutkörd. Börjar bli en vanlig känsla det där. Mycket som snurrar i huvudet och kroppen som bara vill vila. Nojar att jag ska bli utbränd. Eller så är jag sjuk. Eller bara trött.

Det känns som att jag går runt och funderar alldeles för mycket på döden för mitt eget bästa. Aldrig bra att tänka på alla hemska saker som inte får hända.

Åsså var det ju den LILLA biten framtiden. Längtan, drömmar, vad jag vill göra med mitt liv. Vad jag ska bli. Hur jag vill leva. Samtidigt många funderingar över vad livet egentligen är och vad som gör oss till bra människor.

Så stora tankar och så lite tid.

Vill ni läsa något annat tänkvärt kan ni titta in på min granne Lilianas blogg om hennes flicka Angela:
HÄR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0