Sen sist

För er som inte följde mig på den andra bloggen nu kan jag försöka sammanfatta lite saker jag gjort sen jag pausade denna. Tänkte först flyttat över inlägg men orka! :) Ska lägga ner den andra igen, blev lite väl mycket negativt... Jag är ju en sån positiv person annars! Lol, men man försöker ju iaf.. Here we go:

Vi har varit på Ullared och storshoppat!
Jag har hängt massor med min granne Liliana, eldblåsaren!
Jag har funderat mycket, sen mer, sen om möjligt ännu mer :)
Jag har sällat mig till skaran människor som fyndar i soprummet! :)
Jag har planerat inför alla saker jag ska få att hända detta år och känner stor tillförsikt
Ändå har jag som kört fast lite nu... Känner mig alldeles numb. Men bara att hålla ut tills det vänder. För vänder gör det ju alltid.
Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0