4 8 15 16 23 42

Det nalkas en mycket intressant flygresa. Hela 22 timmar i luften med ett plan. Sen 8 timmar i London, 2 timmar i Stockholm och sist men inte minst Luleå. Känns som att jag bor på olika flygplatser.

Nu är jag på plats i Sydney och det känns bra. Har kommit på att jag tycker om att flyga. Brukade alltid vara rädd att planet skulle krascha men det är jag inte längre. Efter att ha kollat på Lost. För om planet kraschar så är det ju menat. Och man dör inte i så fall. Inte av det, utan blir skjuten i skogen på en ö av någon av sina medresenärer. :) Filmtips alltså! Har snöat in på säsong 6 nu... Och ja jag vet, serien var ju lite konstig där i säs 2 och 3 med dom där numrena (se rubriken) men det ordnar upp sig senare.

Hur som helst Sydney var det ja. :) Allt är sig likt. Pulserande storstad och värme! Känns lite trist att åka hem men så är det ju när man är mamma, man kan ju inte vara utan sitt barn.

Och en sak jag verkligen kommer sakna med Australien ser ni nedan...

Crackers and cheese ready to go

Kommentarer
Postat av: Cathrine

åååh, ost och kex i portionsförpackning, brilliant!! Men du, på heathrow går det lätt att låsa in handbagaget och ta tuben in till stan och döda några timmar, har själv gjort det när jag haft långa stop overs där :)

2011-01-14 @ 13:34:28
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Nadja

När kommer du till götet då?

2011-01-14 @ 16:20:12
Postat av: Sandra

Då ses vi på söndag då? Kanske du möter närmare 50 graders temperaturskillnad där i Luleå, men en mycket lycklig Valle! Då kanske vi hinner med fler ridturer? Behöver någon som motiverar mig.

2011-01-14 @ 19:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0