Nämen titta

Nu är jag på plats i Surfers. Har checkat in på mitt lilla hostel i hjärtat av staden, på Peninsular Drive.

Flygningen gick bra. Hade tur med sittplatsen både till Singapore och till Brisbane.

Nyss har jag tagit mig en sväng på stan men insåg att jag hade alldeles för mycket jetlag för att göra någonting riktigt.

Så blir nog att stryka runt på hostelet tills tidig läggdags. Kan ju påpekas att jag är den enda som sitter o häckar här eftersom det är en kanondag.

Vill sova redan nu men känns i tidigaste laget då klockan bara är ett på dagen.

Det första jag såg som var nybyggt här i stan var ett jättestort hjul... Känns igen månne? :)

Annars längtar jag mest efter Valle..


Kommentarer
Postat av: Nadja

Åh jetlag är inte kul!! Hoppas det känns bättre nu när du fått sova ut!! Njut av semestern! Kram!

2011-01-04 @ 08:14:02
Postat av: miranda

här rapporteras det mer o mer om översvämningarna.. men allt verkar ju lugnt där du e :)

2011-01-04 @ 15:06:16
Postat av: Cathrine

Vilket hostel? backpackers in paradise eller vad det hette? Låter härligt ändå, måste vara underbart med värme, sol och strand :)

2011-01-04 @ 15:43:03
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0