Parodi

Såg en intressant bok på flygplatsen i London. Inget jag tänker köpa dock.

Kopian

Kommentarer
Postat av: Nattie

Hm, ja det kommer ju blir en prövning att resa så lätt :) Vi åker till vårt favvoland, Thailand :-)

2011-01-17 @ 14:10:24
Postat av: Cathrine

Välkommen hem till svedala då!! Jo jag har stått och hållt i uppföljaren till originalet men jag väntar nog lite, har en hel uppsjö böcker på min lista som ska plöjas, bl a the power! :P Hare gott i norrland!

2011-01-17 @ 20:20:36
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Mamma

Välkommen hem till Sverige och till din familj!

Skönt att allt gått bra, ser fram mot att träffa er alla tre i Göteborg, när nu detta blir =).

2011-01-17 @ 22:28:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0