Sun struck

Jag köpte mig en solskyddsfaktor igår i varje fall. För att i affären bli uppläxad om att jag inte bör vistas i solen över huvud taget med min bränna. Lägligt att det inte är någon sol ute då.

Det regnade så mycket att jag seriöst övervägde att köpa mig en regnponcho. :)

Kärt återseende med Kajsa blev det till lunch. Vi åt och drack på Waxy's och pratade gamla minnen. Jag skulle nog skippat ölen eftersom jag är så uttorkad. Somnade klockan halv åtta. Och vaknade nu klockan 7...

Börjar bli en vana det här med tidiga mornar!

Idag står inköp av australiskt SIM-kort på schemat. Så ska jag försöka övertala Steve att komma på besök från Melbourne. Wish me luck!

Kajsa
Vi

Kommentarer
Postat av: Nadja

Hahaha, du kommer ju vara helt utvilad när du kommer tillbaka till Sverige om du sover så mycket :) Va bra håret blev förresten!

2011-01-07 @ 08:13:51
Postat av: Mamma

Kul att du bloggar! Har haft M o J på middag igår, mycket trevligt, vi provspelade mitt nya spel TP-light. Ska ha det i morgon kväll med full middag. Ha det så skönt. Många kramar o pussar =).

2011-01-07 @ 22:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0