Fredag kväll

Ja vårkänslorna försvann lika fort som de dök upp:

Bilen i morse

Äntligen är första gänget namntröjor fixade. Hoppas kunderna blir nöjda. Diggar hur jag hittat en idé att bli rik på som innebär att min mamma gör jobbet åt mig. :)

Tvivlar dock att Blixten är ett namn... Eller?!

Valle är inne i en extremt mammig period vilket helt ärligt är skitmysigt! <3 Beror väl på att han varit sjuk. Himla mysigt alltså. För mig. Jonny har varit gladare. Valle vill inte vara med honom alls för tillfället. Men jag tar gärna emot Valles mys ändå. :P

Sover med sin Skrållan

Imorn blir det storbakning med Miranda. Jag har smällt ihop en sockerpasta och ska inhandla matfärg att färga den med. Ska funka bättre än karamellfärg plus att man kan färga den röd och svart då också. Nu ska här bakas Super Mario-bakelser. :) Hittade en affär i stan The English Shop som säljer färgen, har letat efter den ett tag. Skoj skoj!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Asså dom här namntröjorna, syr du (eller din mamma då) eller trycker du på namnen? Gör du det på andra saker än tröjor? Typ ett schabrak eller fleecetäcke...

2011-03-19 @ 10:07:51
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Cathrine

Hmmm.. kanske kommer en beställning framöver, fleecetäcke står på inköpslistan och lär ju inte vara för tjockt, scabrak är det väl värre med kanske.. Jag återkommer i ämnet :)

2011-03-19 @ 12:05:38
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0