Mys, mössor och vagnar

Idag var Valle riktigt trött. Kanske längre ifrån frisk än vad jag trodde igår. Började klia sig i luggen (tydligt Valle-tecken för trött...) redan en timme före lunch. Mat, medicinering och ner i vagnen - somnade på två röda. Nu sover han gott i sängen.
Måste erkänna att det är väldigt mysigt att ha en sån snäll liten sjukling här hemma! Speciellt när han ropar KRAM och hoppar i famnen på mig för att kramas. Kärlek!

Mys i soffan framför Mumintrollen

Jag ska diska och städa upp efter lunchen i köket och sen ta tag i virkandet. Har insett att man nog kan bli rik på det! Snokade runt på Tradera och såg vad vissa virkade mössor går för.
Visst är den söt? Hur svårt kan det vara egentligen?

Jag har letat efter en sån liten vagn som man fäller ihop så den blir som en pinne typ, så man kan ha med den på cykeln. Har haft dålig tur då jag sökt efter "hopfällbar vagn" (för er som inte visste är typ alla vagnar hopfällbara). Men jag pratade nyss med en granne ute på gården som visste vad jag menar. Paraplyvagn naturligtvis!

Hade varit perfa till sommaren

Ang tävlingen var det några gissningar som var nästan rätt. Kan inte berätta mer förrän senare. :)
Annars är jag lite sugen på att flytta bloggen till en annan sajt. Störigt här att man kan använda kategorier här men endast välja en till ett inlägg. Iaf mina inlägg handlar om hur många olika ämnen som helst. Vilket jag är medveten om gör det lite svårt att överblicka bloggen, även för en själv. Får kollas upp.

Kommentarer
Postat av: Bea

Tror dom har en på jysk...

2011-03-10 @ 10:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0