Helgen

Helgen har som nämnts spenderats i Linköping. Jonny och Valle körde mig dit och spenderade själva helgen i Stockholm. Det kändes smidigt. :)

Jag har fått träffa bebis, häst och katt. Spanat på folks nya lyor. Och gjort Linköping by night. Eller nåt... :) Och ridit Cathrines häst med världens baksmälla... Blev riktigt hårt i fredags och sen dracks det lite på lördagen så det var först idag efter halva jobbskiftet (!) som huvudvärken började ge med sig. :S Hehe.

Och innan jag åkte var jag ledsen men nu är jag glad. Så det är väl vad vänner är till för? Så mer mys med vänner - mindre tequila (men det lär man sig väl aldrig..). Foton kommer senare.... Igen.

Så tack Australien för fina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0