7 - Min bästa vän

Min bästa vän är en av de smartaste personer jag känner. Jag kan ringa henne när som helst och hon kan hosta upp allt från vägbeskrivningar till Mölndal till detaljerade beskrivningar av komplicerade matte-tal från kurser hon inte läst på många år.

Hon är också snygg och rolig och bangar inte att hitta på bus. Hon gör mig glad när jag är ledsen och jag litar på henne till 100 %.

Därmed inte sagt att vi aldrig bråkar. "Motsatsen till kärlek är inte hat, det är likgiltighet". Om man aldrig var osams hade man aldrig haft nöjet att bli vänner igen. Det finns nog ingen som kan göra mig så förbannad! :)

Jag vet att hon skulle göra allt för mig. Och även för mitt barn. Därför är hon Valles gudmor.

Min syster är min bästa vän.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Blir faktiskt lite rörd när jag läser det här inlägget! Hoppas att Miranda oxå får läsa dessa fina ord!

2010-12-07 @ 22:07:31
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0