Brandgula toner alltså

Jag är alldeles för snäll här mot mina läsare märker jag. Är sjukt taggad på bloggen för tillfället och tycker jag får bra respons och har massa roliga saker att skriva. :) Gött! Så bjuder på ett inlägg till här. Som vanligt efter lämplig läggningstid.

Vi bjöd in oss hos Miranda och Johan idag med vego-filéer och testade ett nytt recept/en ny maträtt. Har bara ätit grönt idag och det känns bra. Valle vart helt galen och sprang runt med moster och busade. Konstigt med tanke på hur trött han var i morse. Han sov tills jag klätt på honom overallen. :)

Har genomlidigt fösta arbetsdagen med orange hårfärg. Med keps. Som lär vara på en månad till av dessa brandgula toner att döma. :) (Noteras att brandgult inte ens är ett ord jag brukar använda, men det enda som verkar passa.....)

Det snöar här. Massor. Hela tiden. Varje lyktstolpe ser ut som i Narnia ni vet (?). Mys! Och cirkus nollgradig temp gör det riktigt trevligt att vara utomhus.

Fick som sagt en chock när jag kollade mig i spegeln i morse. Mitt vackra hår! Är inte så vackert längre. Måste också tänka på att le mycket eftersom jag ser ut som Queen Bitch med fejkblont. Ska färga typ 4 gånger till för en mer "naturlig" look. Hehe more is more.

Narnia

Kommentarer
Postat av: dear diary

va kul att man kan glädja någon!! :D Just throwing it out there men tänkte höra med dig om det finns en möjlighet att du gör ett inlägg om min sida på din blogg? Tänker eftersom att den inte är en ”vanlig” blogg utan mer rolig läsning så kanske det går? Kram



http://deardiaryconfessions.blogg.se



2010-12-07 @ 09:09:52
URL: http://deardiaryconfessions.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0