Time to go

Helt sjukt hur dåligt jag mådde igår... Horisontalläge från kl 12 och framåt och sen hem till mamma vid 17 och la mig på soffan där tills läggdags och mådde ändå inte bättre på kvällen. Idag känns det bättre och jag ska jobba. Har sjukt dåligt samvete att jag var hemma igår men var ju faktiskt sjuk! Värsta arbetsnarkomanen här.

Försökte styra upp lite saker här innan. Åkte till Gamlestaden och lämnade igen Herbalife-produkterna. Katching massa pengar. Fick det dock kontant så fattas bara man blir rånad... Sen försökte jag hämta ut våra tågbiljetter men märkte i affären att jag glömt mobilen och tillika bokningsnumret hos mamma. Hmmm... Mer regel än undantag alltså.

Nu sover Valle middag, han var heeelt färdig. Så ska strax väcka barnvakten Niklas som ska passa Valle tills Sigrid slutat sitt sommarjobb och ska ta över (....känns lite dumt att hon först ska jobba och sen passa, men det gäller att få disciplin tidigt.... :).

Jag kollade på tv en stund hos mamma. Av den enkla anledningen att jag var för trött för att sitta vid datorn. Jag kollar ytterst sällan på tv. Det händer aldrig hemma. Men märkte att de återigen kör denna reklamen och jag tycker den är så hemsk. Alltså den är så fin för att den är så hemsk.. Men ni har säkert sett den va?

PS: Hur lägger man in en Youtube-länk på bloggen?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh jag gillar verkligen den reklamen på nåt galet sätt och blev så glad att den är tillbaka :) Kanske för att det är en av få reklamer som verkligen berör.

2010-06-16 @ 17:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0