Tisdag idag

Så blev helt osäker om det verkligen är tisdag idag eller inte....?! Lustigt. Brukar ju ha koll på det åtminstone! (: Idag har varit en kanondag; snö överallt, vindstilla och underbart solsken! Dagen har spenderats hos Sandra i Lundbäck med först ridning på schemat (behöver jag säga att jag har ont i benen?), sen promenix med ungar och hundar och slutligen middag. Trevligt! Är nog inte den enda som är helt färdig, Valle blir ju helt slut av att träffa bus-kusinerna.

Imorn ska jag med Johanna och några till på dubbelpass BodyPump och Spinn. Så har försökt stretcha varenda muskel efter ridningen idag, får se om jag kan gå överhuvudtaget imorgon... (: Just ja, även hästarna var busiga och hade rymt ut på gården när vi kom tillbaka från promenaden... Hehe.

Just nu är Jonny på gymmet, Valle kollar Teletubbies och jag försöker få upp lite bilder. Går dock verkligen trögt. Är det något jag inte tål så är det dåliga internet-uppkopplingar.. Men kan inte använda Jonnys mammas internet då en sladd är paj, så har smugit mig in på någon grannes oskyddade trådlösa. Så gratis är ju gott och man ska väl inte klaga för mycket....

Sen blev jag också totalt inspirerad av den fina bilden jag snodde till mitt förra inlägg, så nu har här handlats frön på Ica. Och jag ska odla dvärglupiner. Återkommer med resultat (om det blir något resultat att tala om) vet faktiskt inte om jag har nåra gröna fingrar eller ej. Det var nog det hela! (:



Valle och snödränkta brevlådor..


...snöfylld promenad och Jonny...


..Jonnys bil i solen...


..jag sitter på Macho och småknattar skjutsar vagnen..


..Anja skjutsar Valle och uppfarten till deras gård..



...deras gård..


..rymligar till hästar och mina nya frön


Kommentarer
Postat av: Cathrine

vart är våren? ser ut som bästa decemberbilderna ;)

2010-04-02 @ 10:08:59
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0