Utmaning

Jag antog Johannas utmaning, alltså att nämna 7 sanningar om mig själv! Och hoppas inte alltför många visste dessa saker:



1. Jag var väldigt musikalisk som liten och spelade både piano, tvärflöjt och blockflöjt samt sjöng solosång.

2. Då jag var 19 år gammal hade jag en vit undulat som var hur tam som helst! Jag var dock helt förkrossad då den dog två år senare.

3. Trots att jag inte gillar katter så har jag en liten gosedjurskatt som heter Tussan samt en "kattkudde" som jag haft ända sen jag var liten. Som jag fortfarande har i min säng! Den ena fick till och med följa med till Australien.. (Kan, om ni önskar, återkomma med foton om det är någon som undrar vad en kattkudde är för nåt.)

4. Jag har ett riktigt språkintresse och tycker grammatik är jätteroligt, vilket inte brukar vara så vanligt.

5. Jag är en äkta shopaholic och har flertalet kreditkort som jag använt frekvent. Dock blivit lite lugnare på den fronten sen Valle föddes..

6. Jag älskar att läsa böcker och skriva! Och ville som liten bli författare när jag blev stor. Eller ja, vill fortfarande! :)

7. Jag sjunger alltid när jag kör bil! :) Om jag är ensam i bilen vill säga. Och vi snackar seriös inlevelse. Och vågar jag säga att jag flertalet gånger har funderat på att söka till Idol för att få veta om man e helt kass, eller ska fortsätta, utan att få gliringar...?!



Ja, det var 7 saker. Ni kan ju berätta om det var något som överraskade speciellt... :)


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Det där med att sjunga i bilen känner jag igen, fast jag vet att jag är uberkass!

2010-03-11 @ 10:26:50
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vad kul att du antog den! Jag måste nog säga att 1:an överraskade mig. Hoppas allt är bra nere i södern....kram j

2010-03-11 @ 16:12:05
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Mirre

ha! jag kunde allihop ju! ;)

kanske inte det där med idol(?!) dock..

2010-03-11 @ 20:19:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0