The Mentalist

Alltså just nu känns det som om jag lyckas med allt jag tar mig för.. :) Alltid bra! Trots att jag är helt slut. Funderar mycket över framtida studier, var man ska bo osv... Allt jobbigt. Men hur som helst, hade anmält mig på en sida med "Att jobba hemifrån". Har provat en sån grej förut och fick mejl efter mejl där det babblades  på om vad jag kunde tjäna, men inte någonstans kunde dom kläcka vad i hela världen det var man skulle göra. :S

Så dom hade ringt mig ett par gånger från denna sidan med och klart jag är intresserad. Vem vill inte tjäna massa pengar på att göra så lite som möjligt?! Hon mejlade och sa hon skulle ringa för att bekräfta så dom inte skickar info till någon som inte vill ha den. Till slut fick hon ikväll äntligen tag på mig :] och bjöd med mig på en resa till Malmö på söndag! Que?! :D

Lovade att läsa igenom mejlet ordentligt och sen ge besked. Vad kan det vara liksom?! Är sjukt nyfiken... Men får vänta tills imorn. Nu: The Mentalist. I brist på att ha plöjt alla släppta säsonger av NCIS, How I Met Your Mother, Supernatural, Family Guy, American Dad, några NCIS LA, Lie To Me....


Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är faktiskt inte så fasligt dyrt, internet alltså. 49 kronor/månad. Men jag undrar hur lätt det är att surfa på en så liten manick?!



Jobba hemifrån. Så himla bekvämt! Men vadå, har de inte berättat vad du ska sälja eller har jag fattat fel? Det här ska bli intressant att höra fortsättningen på!



kram

2010-05-05 @ 22:29:35
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0