Ledigt

Igår var ju sista dagen för denna perioden jag jobbade.. Så grymt skönt att kunna vara uppe sent igår kväll, utan att behöva ställa klockan på 5... Jag menar, inte ens Valle går upp så tidigt. Jo, visst har han vaknat när jag gått upp några dagar denna veckan :S men vanligtvis runt den mer mänskliga tiden 8. Samtidigt är det ganska trevligt att komma in och jobba lite då och då. Så man uppskattar ledigheten sen. Och något som bryter av, eftersom jag inte är så bra på att lägga upp våra dagar när jag är ledig.

Nu skiner solen som aldrig förr. Har bokat tvättid kl 12 så då ska Valle och jag till lägenheten (eller hem) då vi fått bo hos mamma denna veckan. Just ja, blev ingen biljard igår. Sigrid, min kära barnvakt, dök inte upp den tiden vi sagt, och när hon dök upp var jag alldeles för trött.. Hur som helst är Valle ute och leker i trädgården med mormor. Och jag undrar om man kan med att kolla ett avsnitt Supernatural istället för att vara utomhus.. Eller så gör jag precis som jag själv känner, jag är ju faktiskt ledig!


Sigrid har något på halsen, bobbycaren och trädgårdsmästaren Valle..


..jag posar för ett fint kort, Valle vill mest ner... :)


Kommentarer
Postat av: farmor

Så härligt ni verkar ha det rena sommarbilderhär är det hur mycket snö som helst fast det tinar för fullt.

Idag är det strålande solsken så det blir nog att lägga sig i en snödriva och njuta.

krama Valle och ha det så gott

2010-04-11 @ 10:36:03
Postat av: Lisa

Ni har ju hela gräsmattan framme! Blev lite avundsjuk nu. Fast vi har fint väder det är ju alltid något!

2010-04-11 @ 18:58:55
URL: http://maltelisa.blogspot.com
Postat av: pappa jonny

oj vad fina ni är :) saknar er massor!! puss

2010-04-11 @ 20:08:47
Postat av: Johanna

Ååååå vilken vår ni ser ut att ha! Blir alldeles grön av avund!

2010-04-11 @ 23:48:22
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0