Små citroner gula

Nu har det varit jobb för mig i två dagar igen.. Är lite dålig på att uppdatera bloggen när jag jobbar.. Men ska blir bättring! Jag ska försöka jobba typ halvtid tills Valle får sin dagisplats. Det enda jag är lite orolig över är att jag ska trivas så fasligt bra med halvtid att jag inte vill jobba heltid sen. I och med att min bror hoppat av gymnasiet kan jag få hjälp med barnvakt i alla fall. Och nu är ju Jonny här så då är det lugnt.

Jonny som för tillfället går sin diet med att bara äta jordnötssmör igen. Så idag har vi STORhandlat då det är ätardag för honom imorgon (med betoning på ÄTAR). Jag undrar dock i mitt stilla sinne hur jag själv ska undvika att frossa när vi har så mycket gott hemma.

Det enda jag vanligtvis "skämmer bort" mig själv med är citronvatten! Det går typ 2 burkar citron i veckan här. Valle är lika förtjust i det, fast han dricker gärna rakt ur burken, utan vatten... :S Det ska ju underlätta matsmältningen i alla fall och det är så himla gott att jag inte tycker om vanligt vatten längre. Och jag tycker allt att mina tänder blivit vitare på köpet... :)

Sen finns det en läsvärd bok med samma namn som blogginlägget! Lästips alltså.


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Allt med Kajsa Ingemarsson är guld! Kan tipsa om att dricka citronvatten varmt oxå, som te, gott faktiskt :)

2010-04-21 @ 09:32:57
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0