Sova är underskattat

Ja här hade jag till och med avsatt tid för bloggen.. Men hjärnan känns som potatismjöl så ska nog sova strax.. Valle vaknade för dagen när jag gick upp igår 05:15... Inte så populärt förhandlingsläge om att mamma skulle sköta Valle även lördag (blev erbjuden övertid, och vill verkligen jobba) trots jag försökte muta henne med en fläskfilé jag hade i frysen.. :) Sigrid lät sig dock mutas till att passa både imorn och lördag mot att jag skaffar bur och hjul åt hennes nya hamster. Win win situation då jag hade tänkt köpa detta ändå.

Trodde jag redan hade komposerat världens längsta inlägg i huvudet.. Men nu kan jag knappt skriva.. Så ni får ge er till tåls med foton tills.. Tja, tills senare helt enkelt.. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0