17 - Ett favoritminne

Ett verkligt favoritminne jag har är då Miranda kom och hälsade på när jag bodde i Australien. Det var så mysigt. Jag hämtade henne på flygplatsen och vi hade inte setts på ett halvår eller nåt. Hon var den första som kom och hälsade på.
Vi möttes i tropiska Cairns och jag hade styrt upp värsta resan vi skulle åka på. Men först var det mys och catching up på hostelet. Sen shopping. :) Här är vi på hästryggar i Cape Tribulation:


Ett annat favoritminne jag har är ultraljudet med Valle i magen. :) Jonny var i Norrland så Emma följde med mig. Vi vart som sura på varandra men när vi fick se den lilla i magen som sprattlade så kramades vi och skrattade. Personalen trodde garanterat vi var lesbiska. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0