20 - Min dag i bilder

Idag har jag jobbat. Klockan ringde 05:30 och cirka en timme senare var jag på jobbet. Jag tog några foton på mig själv i omklädningsrummet. Visst blev det vackert?

Jag skyller de konstiga minerna på att jag inte är gjord för tidiga mornar!

Det jobbades på hela dagen. Har fullt upp verkligen med vanliga arbetsuppgifter och sammanfattning av mitt projekt. Var dock lagomt less när det äntligen var dags att gå hem. Knäppte dessa vackra foton utanför mitt jobb:

Sweet factory alltså

Jag åkte hem till min lilla familj, här är dom:

Jonny gjorde middag medan jag hämtade våra gäster. Pappa, Marianne och Theo:


Valle och Theo lekte som tokiga:

Småkillarna i varsin låda. Gick sådär

Nu är det dags för bloggerier, NCIS och sova. Så här ser jag ut då: So long!
Tlött..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men kolla, håret sitter kvar OCH ser riktigt bra ut! Hejja =)!



Bilden på oss har Sandra(!) tagit.

2010-12-20 @ 21:27:01
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: Nadja

Men shit va du ser fräsch ut på jobbet!! Gah!

2010-12-22 @ 00:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0