23 - Det här får mig att må bra

Jag tror vi alla är ganska lika på den här punkten. Det här får mig att må bra:

Snälla barn, jul, sommar, semester, resor, Australien, att bli älskad för den jag är, vänner, roliga historier, roliga filmer, en bra bok, när jag får det jag önskar mig i julklapp, när jag får det jag önskar mig i födelsedagspresent, när folk jag bryr mig om kommer ihåg min födelsedag, att omge mig med roliga människor som gör mig glad, skratt, när jag vaknar i tid till jobbet, träning, att lära mig nya saker, när favorittidningen kommer hem i brevlådan, när jag förblir frisk och orkar göra det jag ska, när jag blir uppskattad för det jag gör, när jag prickat av alla saker på en att göra-lista, när jag blir uppskattad för den jag är, när jag får bra betyg på högskoleprovet, när jag lyckas med det jag företar mig, löning, att umgås med min pojkvän, när folk skrattar åt mina skämt, när en dag bara är perfekt, när jag får pengar som jag inte väntat mig, när min dator fungerar snabbt som den ska, när jag parkerat fel och p-vakterna inte hunnit lappa bilen, en god kaka, godis, när jag städat hemma och gjort mig i ordning och bara väntar på att gästerna ska komma, när jag träffar någon som är lik mig och känner gemenskap, min familj, my extended family, en frisk son, när bilen går igenom besiktningen, när Valle går igenom besiktningen, att spela ett roligt spel, att prata i telefon med min syster, när saker löser sig med Försäkringskassan, när jag betalt färdigt ett lån, när jag kommer in på en utbildning när jag sökt, när jag tänker på vilket bra liv jag egentligen har, NLP, när jag rider och hästen gör precis som jag vill med energi, när jag träffar någon jag saknat, när jag gör utmanande saker, när jag får många kommentarer på min blogg, LIVET.

Och tusen saker till. :)


Valle pyntar julgranen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0