Grattis på födelsedagen Jonny!! hipp hipp hurra :O)

Blä för att jobba. Denna veckan har varit riktigt seg. Sliter som ett djur och känns som om man aldrig blir uppskattad. Man får alltid höra saker man borde ha gjort, man bör göra, man ska göra. Vad man missat. Herregud, jag gör ju inget annat än o jobba - räcker inte det?! Gött med helg.

Igår gjorde jag bort mig rejält då Jonny kom hem från Norge en dag tidigt. Han sa "Isabelle hälsar" Jag svara att han skulle hälsa tillbaka och frågade vad hon sagt mer. "Grattis på födelsedagen" svarar Jonny. "Vadå?" svara jag som inte fatta nånting "jag fyller ju inte år!".....

Det vart ju kanske inte bara runt mig jorden snurra. Får väl skylla på min blonda hårfärg... Om man kan kalla det blont... Klämde sedan ur mig ett "Men varför stod det inget på Facebook?" Som om det var en ursäkt!

Så tips på hur man gottgör bortglömda födelsedagar mottages tacksamt! :S

Just nu sitter blondering rond 3 i håret på mig och silverschampoo är införskaffat. Så är jag inte blond efter det här ska jag gå och dra något gammalt över mig.

Dark angel alltså. Ett minne blott. Hade inte ångrat mig om det inte var för allt krångel. Silverschampoo vart ju dyrt också so it better work!

Sen var jag en sväng i köpcentrat Allum. Såg där författaren till boken smällen som jag läste som gravid. Skoj tänkte jag, hon satt och signerade. Så köpte mig en bok med personlig hälsning i. Fick en mindre chock när jag såg vad hon skrivit: "Till Martina. Livet runt 30, visst är det spännande? Kram Ann Söderlund". Livet runt 30 är säkert spännande... MEN WTF jag är väl inte runt 30?? Ser det ut så?! Typ runt 25 kanske duger som epitet, eller ännu hellre, typ runt 20..... :)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Avrunda uppåt, det var nog det hon gjorde! Hoppas att boken är bra iaf, hon skriver så man skrattar till iaf.



Jag har använt Lightroom när jag fixade bilderna. Har precis skaffat det och kan typ inget än, mitt förra program försvann när jag installerade om datorn. Sök på youtube om du undrar något, det finns rätt bra teutorials där.

2010-12-10 @ 23:20:55
URL: http://maltelisa
Postat av: Nadja

Hahahahaha jag dör, det var veckans bästa kommentar!! :) Fy fasiken va jag hade lämnat tillbaka boken haha...

2010-12-12 @ 17:49:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0