Lantliv

Jag la ner hela det där julkalendersbloggs-tramset... Orka sitta och lista sina rädslor, vad som får en att gråta osv. Tror inte det är sunt att sitta och tänka på massa negativa saker. Har roat mig med att göra saker som gör mig glad idag istället! :)

Först en promenad medan ljuset fortfarande var framme. Sen Lundbäck med Valle. Sovning för han och ridskola för Anja, Agnes, Lina och Astrid. Skoj skoj! Lånade även med Moddy som fick åka med i bagaget på bilen. Kände mig som en riktig lantis. :)

Jag och Sandra hann också med en ridtur precis innan det blev mörkt kl 14:30. Vi blev kvar där hela kvällen och kollade 10.000 BC på deras nya tv. Sen dags o starta bilen en halvtimma innan man ska åka hem. Och hem och lämna nyckeln i bilen under natten.

Glömt något? Ja, just det: Lyssnat på en (1) radiokanal hela dagen i bilen också. Typ det kommer en dålig låt så tänker man byta... Men det finns ju bara en!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0