56 days

Alltså förlåt mig mina kära läsare! Jag vill verkligen inte vara den här negativa personen som man blir deprimerad av och tycker synd om. Men just nu är det såhär. Han har lämnat mig igen. Jag är skitledsen och mår asdåligt naturligtvis. Bortsett från den stora sorgen att jag och Jonny inte kommer bli gamla tillsammans och bo ihop i nåt hus... Och föda upp ungar.. Så är ju sorgen stor att Valle inte kommer växa upp med oss tillsammans. Han kommer ju inte ens minnas oss vara ihop. Så ja, ett stort jävla misslyckande är vad det är.

Å andra sidan så vet jag ju att det kommer gå över. Hur sorgligt det än känns just nu så går det ju alltid över. Enligt mig tar det ett år. Enligt How I Met You Mother tar det 56 dagar. Så ge mig 56 dagar i alla fall. Och hey, 6 dagar har ju redan gått!

Det enda positiva med den här soppan som kallas mitt liv är att träningen går kanon. Ett utmärkt sätt att få ut mina aggressioner. För förbannad är jag kan jag lova.



Jag och mina helsystrar


Kommentarer
Postat av: Cathrine

träning botar livets misslyckanden! Fast nu tycker jag ju knappast att ditt liv är nåt slags misslyckande... du har ju en enormt söt knodd som motbevis! Plus att du är ung och väldigt vacker dessutom! Du har bara dragits in i en annan persons misslyckande. KRAM

2010-03-01 @ 16:53:11
URL: http://catenett.blogg.se/
Postat av: Nadja

Om det är till någon tröst så är jag i exakt samma situation. Fast utan barn.. Men ändå. :)

2010-03-02 @ 20:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0