Alla hjärtans dag

Denna härliga söndag har jag handlat, tvättat och städat. Vi har varit hos min farmor och farfar och fikat (värsta duktiga barnbarnet jag är som hälsar på alla släktingar). Jag har varit i massage-stolen på gymmet och sen BodyPump. När jag kom hem hade Jonny gjort favoritmaten med kyckling och bearnaise-sås så vi hade värsta romantiska middagen medan Valle kollade på Teletubbies (nya barnvakten, ha ha..). Och strax ska vi kolla på Face/Off med min favoritskådis alla kategorier - John Travolta! :) I am the biggest fan!



Vad har ni haft för er denna söndag??


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Länken är ändrad! Tack för uppmuntrande ord :)

Kraaam

2010-02-15 @ 11:34:01
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0