Jag - en arbetsnarkoman?!

Idag har varit en riktigt seg dag. Varit på jobbet en sväng i morse för härdplatsundersökning och skrivit ut lite papper. Dom ringde och ville jag skulle jobba, men kan verkligen inte då jag inte har barnvakt. Herregud, jag är verkligen inget bra på att vara ledig! Och mina lungor var ok btw.

Jag väntade nästan en evighet på att lyckas söva Valle inomhus så jag kunde snooza en liten stund. Men vaknade med ett ryck efter en stund av oro att få parkeringsböter. Så ut o flytta bilen några millimeter. Måste verkligen styra upp boendeparkering snarast!

Sen ska vi nog till mamma en sväng och tvätta. Innan dess måste vi handla tvättmedel. Tänkte först skippa det hela och bara slappa. Men det kommer nog kännas bättre att göra det idag. Ni vet som uttrycket säger: Uppskjut inte till morgondagen det som kan göras idag. Men att skjuta upp saker är jag expert på! Och jag gillar det inte... :)



Kommentarer
Postat av: Jonny

haha, pappas lilla Hoj åkare :P ..

2010-02-18 @ 19:31:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0