Insomnia? n stuff

Jag har börjat rensa lite på vinden inför stundande flytt. Jag har ingen lust att man bara börjar fylla upp mer skåp och vindsförråd med prylar. Lätt hänt dock.

Jag har insett att jag verkar vara lite av en samlare. Dessvärre verkar jag samla på skräp. Tänkte sälja det jag inte vill ha på Tradera. Onödigt att ha saker man inte använder när andra kan använda dem. Bland annat mina ca 10 par för små svarta stövlar borde nån stackare tyckas intressera sig för. Men helt ärligt är det inte mycket som har något värde ens för mig. Vem vill ha ett urtvättat linne i dålig kvalitet exempelvis?

Sen hittade jag en del saker som är Emmas. Vet inte riktigt hur bodelningen funkar när ett vänskapsförhållande tar slut. Men med tanke på att hon inte bott här på 2,5 år kan tyckas grejerna tillfaller mig då hon aldrig nämnt dem. Bland annat termobyxor och ett tält. Camping nästa?

För övrigt var det första gången på år som jag jobbar dag. Och med 4 av 5 dagar avklarade kan jag bara säga: ZzzzzzzzZZZzzzzz... *zombie*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0