Sommarblogg?

Att blogga på sommaren var då ingen hit. Hehe. Om man ens ids skriva något så orkar ju ingen läsa det. Antar att alla har bättre saker för sig i det varma vädret. Här var kalasfint i morse så vi var nere på stranden ett tag. För en stund sen kom regn så jag sövde Valle i vagnen och gick in. Provade att laga pannacotta, hoppas det blir gott! Och har fullt upp att prova nya kläder efter gårdagens shopping.

Just ja, jag och Johanna var i Piteå och STORshoppade på rean igår. Ju mer jag köpte ju mer hittade jag! :) Helt galet. Massor med fynd. Det tog "bara" sex timmar. Hehe. Valle och Manne skötte sig exemplariskt i varsin vagn, hela dagen. Sen var det bastuflotten igår kväll. Innan dess kubb och förfest hos Johanna. Trevlig kväll! Jag var till och med så duktig att jag drack vatten i bastun istället för öl så var inte helt förstörd i morse. Man lär sig!

Valle står som vanligt och rycker i pappa-bilen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0