Icke-dag

Usch och fy vad trött och less jag är. Har varit på min kusins student idag. Härligt för henne! Men själv känner jag mig som ett vrak. Valle var med mormor på friluftsdag i förmiddags så jag var och sprang 8:an. Sen sov vi middag i flera timmar. Kunde knappt röra mig när jag vaknade. :S Tji fick jag för tidigare kommentarer om "upprymd" efter löpning.

Läggningen av Valle gick i alla fall ikväll också. Fast det gör den väl alltid antar jag. :) Till slut vill säga. Ett himla bök innan. Längtar efter flytt till en större lägenhet också. Hade varit grymt skönt. Plus att jag blir så otroligt irriterad på våra grannar i denna port, de som bor högst upp.

Grannarna har nämligen en rullstol stående innanför porten vilket gör inbaxandet av Valles vagn till ett skämt. Och själva har de cyklar utanför dörren. Tycker gott de kan ha rullstolen där uppe med. Och när jag kom hem från kalaset idag så har de ställt en rullator också, ovanpå rullstolen. Hallå eller?!

Och ja, ska jag vara helt ärlig är det väl inte där problemet ligger. Problemet är att den jävla människan inte svarar när man hälsar. Det är väl det minsta man kan begära efter dagliga bekymmer för att de fyller trappen med sina grejer.

Så ja jag är fortfarande i min sura och negativa spiral här... Man får sura ibland. Annars hade man inte uppskattat de bra dagarna. God natt! Eller god tv-kväll!

Dagens känsla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0