It's a passion

Hej! Jag kom just tillbaka hem till mamma där vi sover även i natt då vi har Valles alla grejer här. Jag hade åkt hem för att tvätta, städa och packa inför Norrland imorn. Men någonting bar emot. Jag kan verkligen inte packa förrän precis innan jag åker. Istället har jag roat mig med allt möjligt annat. Lyssnat på musik, provat kläder, dansat framför spegeln, pratat med Johanna på Msn, skördat cupcakes på Farmville (cupcakes överallt, eller är det bara jag? Cathrine, du har startat en revolution! :). Som vanligt. :)

Annars har här inhandlats ny mobil då min la av igår kväll och ny efterlängtad kamera. Modell riktigt liten. Så ska man kanske idas ta med kamerafodralet när man släpar runt kameran i väskan. Så kanske den håller. Den förra kameran kostade 5000:-. Denna kostade 2000:-. Köpte den förra i september så lite väl kort livslängd. Borde hålla ett år åtminstone. Med mobiler har jag gett upp. Max ett års livslängd på dem. Kanske ännu kortare när man har en liten kille som älskar telefoner... (I och för sig har väl Valle knappast nånting med att göra att jag körde iväg med mobilen på taket förra sommaren..)

Sen var vi på BVC 18-månaderskontroll i onsdags. Smidig som man är vaknade jag 8:30 och skulle vara där 8:45. :S Men var inte mycket sena, och läkaren var också sen som tur var. Vägning, mätning och spruta stod på schemat. 86 cm lång och 14,8 kg (alltså inte passerat 15 kg som jag trott för lääänge sen). Sprutan gick också bra faktiskt. Farbror Doktorn hade såpbubblor. :)

Våra kära vänner på gården som har lägenheten vi hoppas få är så roliga! Sprang på dem förut och de berättade de har ringt Poseidon igen och sagt hur gärna vi vill ha lägenheten. De har även visat den för 2 personer som de försökte skrämma bort. "Det ligger en krog där på hörnet, ofta slagsmål och oväsen så Liv inte kan sova. Det är därför vi flyttar härifrån". :D

Och nu har jag visst lovat nåt jag inte kan hålla. Hade fotat lite med Niklas' kamera som jag hade tänkt ladda in men nu är både kamera och bror spårlöst försvunna så ni får ge er till tåls än en gång. Inte nog med det, har även hunnit med en liten sväng på stan för inköp av ryska Mari-Claire. Jag inbillar mig även denna gång att Valle ska sitta still på tåget så jag kan läsa. :)


The cupcake crop på Farmville!

Kommentarer
Postat av: Cathrine

tänk om det var sådär att cupcakes växte på buskar, så smidigt :). Trevlig resa norrut!!

2010-06-19 @ 18:33:17
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0