Lanternan

Ikväll ska vi gå på premiären av Lanternan, det stora utestället i Byske under sommaren. Solen skiner fast lite kyligt. Vi ska också hinna med vin-brännboll i en park och ett 4-årskalas, kusin Agnes fyller år. Fullt upp är härligt på sommaren!

Nyss inhandlades den näst sista förpackningen myggmedel som fanns på Apoteket. Där hade vi flyt. Har blivit bitna en del och befarar det blir jeans på själva midsommarafton! Ikväll ska pappa och co köra från Göteborg så det bör väl dyka upp här i Byske någon gång under dagen imorn... Nu ska jag göra mig iordning för kvällen.




Jag på promenad vid Byske-älven

Vi såg ju förresten filmen Pay it forward igår kväll. Den var ju jättebra men herregud så sorgligt. Jag låg ju typ här och grät och det brukar jag aldrig göra när jag ser film... :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0