Skål!

Idag har jag och Valle åkt lite pulka med Fina! Eller ja, Fina har åkt pulka, Valle har gråtit och jag har tröstat.... :) Så kan det gå! Vi gick även 8:an i Skatås. Och såg ett rådjur i Finas trädgård..



Fan, måste erkänna att jag inte är helnöjd med detta blogg-plejset heller! Visst, metrobloggen hade sina buggar med att ändra fonten och så och jag gillar verkligen möjligheten på blogg.se att kunna infoga klickbara bilder.... Men blir ju inget snyggt i kompositionen på inlägget här! Alltså med stående och liggande bilder. Och varför buggar den med att centrera bilderna, ibland? Men men, ska ta mig tid i dagarna och kolla upp lite tips så det ser lite bättre ut...



Ikväll blire fest! Jag är taggad! Minns inte när jag senast var på krogen här i Göteborg så det ska bli roligt. Ska alldeles strax hugga in på vinet. Eller ska man gö sig i ordning först? Har ingen koll alls längre... ;) SKÅL!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0