Feskekôrkan

Dagen har spenderats i Eriksberg med Miranda. Fikade nere vid vattnet. Sen sightseeing på stan. Började vid obligatoriska Feskekôrkan som dessvärre var stängd måndagar. Lite shopping blev det också för min del. Provade ett par vita jeans men bestämde mig sedan för en lightvariant - vita leggings! Härligt somrigt!

Imorgon ska vi hjälpa mamma att förbereda trädgården med möbler och partytält inför Sigrids konfirmation på lördag. Hoppas på lika bra väder som vi haft nu när Agneta varit här.

Jag ska också se om jag vågar mig på en visit på Språkcaféet där det är ryskakväll tisdagar. Prova om ryskan bär mig på riktigt alltså. :) Och eftersom jag redan berättat det här måste jag ju gå nu... Hehe.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0