Fråga stjärnorna om när

Igår var en produktiv dag. Eller vänta nu, det var det inte alls... Var och simmade i alla fall. 2000 m på mindre än en timme! Måste vara något personligt rekord. Tror löpningen förbättrat konditionen avsevärt! :) Och vikten börjar långsamt rasa. Härligt! Som jag har väntat.

Nu har jag lyckats fixa hem filmen The Secret (Law Of Attraction) som ska ses ikväll möjligtvis. Boken är ju bra och jag har fått flera tecken på att det fungerar. Hoppas filmen är lika inspirerande. Sen ska det börja hända saker!

Jag har ju som tidigare nämnt snöat in lite på det här med tankeläsning. Därav plöjandet av The Mentalist (och tidigare Lie To Me). Det började i Australien faktiskt där jag köpte en gigantisk bok som hette "The Definitive Book Of BODY LANGUAGE" och relativt nyligen köpte jag "Konsten att läsa tankar" och "När du gör som jag vill" av Henrik Fexeus.

Nu visade det sig att Fexeus har en turné, Henrik Fexeus SinnesCirkus. Detta märkte jag igår och typiskt nog var han i Göteborg just igår. Vilket sammanträffande va? Men ska köpa biljetter och gå på en närliggande show till hösten tänkte jag. Så himla intressant!

Förresten, någon som kan förklara hur man lägger upp en profilbild här på blogg.se? Begriper ju ingenting.


Henrik Fexeus' mycket läsvärda böcker


Kommentarer
Postat av: Cathrine

du har ju en profilbild..?? eller va?

2010-05-17 @ 21:02:12
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0