...hade en bonnagård...

Idag blev det lantliv för oss på utflykt med Öppna Förskolan till en 4H-gård i Tuve. Vi fick hälsa på killingar som hoppade upp på ens rygg då man satt på huk :), söta fluffiga kaninungar och bökiga grisar. Valle skrattade gott åt tuppen som gal och var riktigt nöjd när vi åkte kärran bakom traktorn!

Men kära Valdemar kunde dock varit på bättre humör, trots att han typ åt konstant sen vi kom dit. Kapten Missnöjd som blev vansinnig då mamman inte tillät honom att kasta ketchupflaskan och stöveln i den smutsigaste dammen jag sett i år.... Så glatt kastade han i nappen istället. Gross. Fresh men å andra sidan är det inte jag som ska ha den i munnen... :P


Jag och get, bökiga grisar och sur Valle..


..ett av förmiddagens ytterst få leenden

Dessvärre måste jag meddela att min älskade kamera gått sönder... Så kommer gå trögt på foto-fronten framöver. Dagen har fotats med Jonnys mobil. Har fotat en del med min egen. Ska bara leta upp sladden som kopplar mobil till dator så ska ni få se.. Men ett senare projekt. So long!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Neeej vad trist med kamerahaveri!!! Har du ngn försäkring på den? Ni verkar ha haft en riktig kanondag...ja bortsett från diverse missöden då :)! kram på er

2010-05-26 @ 22:59:19
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0