Missäy

Hittade en butik idag jag aldrig hört talas om tidigare, Missäy. Lyckades hitta ett par sjukt snygga jeans där! Galet låga... Är hur nöjd som helst! Hatar o köpa jeans annars. Provade ett par på H&M innan och jag trodde typ "smala" jeans betydde de skulle vara tajta över vaderna, inte att det skulle vara omöjligt att få på sig dem... Men inga såna bekymmer längre!! :D


Som ni säkert redan gissat är detta varken min rump, mina nya jeans eller ens märket, men känslan! :)

Annars är favoritbutiken just nu Bik Bok där jag hittat diverse fynd det senaste. Ja, det svarta linnet med snygg rygg jag berättat om tidigare och idag ett par jeans till. Som också satt skitsnyggt! Flyt. Totalt spenderat 800:- vilket verkligen är en stor skillnad mot för ett par år sen då jag utan att blinka (jo, jag kanske blinkade lite) handlade två par Fournarina-jeans för 1200:- vardera... Snacka om att ens prioriteringar förändrats sen man fick barn. (Eller blivit vuxen och ekonomisk.)

Nu: Iordningsgöring inför Eurovision hos Miranda och Johan. :) Strax kommer Jonny med kebab också. Vi äter verkligen skräpmat som om där inte fanns någon morgondag. Men det är gôtt det med ibland.

Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jag kan relatera till stuprörssyndromet, har två par jeggings som det är en kamp varje gång dom ska över hälen. Asså fötter ska man väl få ha?

2010-05-30 @ 19:14:05
URL: http://catenett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0