Rose

Idag har jag jobbat i Markan på jobbet. Mätt och belåten haha. (Obs ett skämt, äter inte alls alldeles för mycket när jag jobbar med mat :). Roligt att jobba där ibland. Plus att jag behåller min mångkunnighet (=mer pengar).

Nu är Jonny och köper kebab så ska vi ha myskväll med rosévin. Hittar dock inte min nya favorit på Systembolaget,  Rosé d´Angou tror jag den heter, den är slut överallt. Antar det är ett tecken på att den är populär (för populär?). Så ska prova ett annat. Hoppas det duger. Nu: Snabbstädning innan Jonny kommer med maten...

Senast vi försökte ha myskväll med något glas vin hade vinflaskan, som stått på kylning i cirkus en månad, härsknat så gick inte att dricka... Denna gång har jag bunkrat tre olika flaskor. Jag menar ska väl inte vara omöjligt att dricka lite vin... Hade tänkt reklamera flaskan också, men orka för ett vin på 50:-... :) Skål!

Trevlig helg!


Ser tillräckligt ROSA ut=måste allt smaka bra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0