Tomtar och sånt

Julen närmar sig med skrämmande steg. Vad hände liksom? En ny beräkning visade att det inte ens är 6 veckor kvar till Australien... Galet. Är man ens redo liksom?

Och jul! Julklappar som ska planeras och inhandlas. Slog mig också att man kanske ska införskaffa julpynt nu när man har barn. Annars är jag sjukt oromantisk vad gäller julen. Var ska man ha grejerna resten av året liksom? Och julafton ska knappast firas i denna lägenhet. Men nu känns det lite tamt att inte ens ha en ljusstake i fönstret till första advent.

Får bli skärpning nästa år... :) Och här kommer en suddig liten tomte! Får väl mjukstarta med o skicka lite julkort. Kanske.

"Imse Vimse Spindel"

Kommentarer
Postat av: Mamma

Va, söt han blev! Mitt kort blev ju som sagt inte så snyggt =(

2010-11-28 @ 17:47:12
Postat av: farmor

Har aldrig i hela mitt liv sett en ¨sån söt o go tomte, jag ser verkligen fram emot att få träffa honom och naturligtvis hans föräldrar också.Kram

2010-11-29 @ 08:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0