Fantasie

Hittade lite foton i mobilen som får duga tills jag styrt upp ny/gammal kamera. Vilket inte lär bli denna månadslönen då resterande summa på Australien-biljetten ska betalas på 16 papp. Plus de vanliga räkningarna också. Kunde man inte bara få slippa dom en endaste månad? Hade varit lyx. Eller ja, ny kamera kan kanske bli, om drulleförsäkringen är lika snäll där som med vin-dränkt-i-dator-fenomenet. :]
Hittade en snygg tröja i somras, satt dock förjävligt så blev inget köp..
..jag och Miranda ställde ut på loppis..
..helt hemmagjort klädställ..
..hade dock lite väl höga förhoppningar om vissa grejer så hade hela bilen fylld på vägen hem..
..Niklas fyllde 17 och fick Hannah Montana-tårta av mig..
..Valle fick drak-body från London..
..Valle har lärt sig gunga (sekunden innan fallet typ....)..
..o jag och Agnes har besökt stallet där jag skaffade mitt alter ego-namn - efter en häst! :)

Kommentarer
Postat av: farmor

Grattis till högskoleprovet,det var bra kämpat.

Oj vad jag längtar efter er,började gråta när jag såg kortet på Valle jag längtar såååå...efter honom, att få hålla honom och krama hans goa kinder.

Visa gärna mer bilder av honom så jag får gråta mera.

Kram på er och sköt om er.

2010-10-26 @ 09:12:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0