Lycka/Dator dränkt i vin del 2

Ja ni minns väl jag berättade mitt smidiga drag att dränka min fina dator i vin?

Så idag.... Lycka är....:

  • Att inse man har en hemförsäkring med drulle vilket ger mig rätt till en ny dator...
  • ...att ha en blogg så man kan gå tillbaka och kolla när man köpte datorn....
  • ....att alltid betala med kort så man kan ringa banken om kvitto på betalningen eftersom man tappat bort kvittot från affären.

Fan, ibland löser sig allt på bästa sätt! Antar att jag kan styra upp en ny kamera här också, den vart ju inte heller så billig.

Och ja, prylar ÄR viktigt och detta gjorde min dag. :)


Sen när jag kom hem hittade jag två små mys som låg och sov i min säng - Valle och Sigrid the barnvakt. Gulligt! <3


Kommentarer
Postat av: Cathrine

Jasså minsann, det är sånna som du som ringer och terroriserar oss banker med kontoutdrag... ;)

2010-09-09 @ 20:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0