Sent en lördagkväll

Eller snarare en tidig lördagmorgon...! :) Sålde prylar på loppis hela dagen igår. Sen blev det mys hos mig med Johanna. Lite rödvin och thai-mat. Eller kina-mat som jag först hävdade... Samma sak liksom.

Annars börjar jag mest få resfeber inför en långresa i januari som planeras. Läskigt att åka bort från Valle. Galet spännande. Ska bara styra upp massa saker först så att allt klaffar. Tur att man är mästaren på att styra upp saker.

Verkligen great att vi har så lite att göra på jobbet. Och dom säger att vi efter jul kommer vara ca 5,5 pers för mycket (vem är 0,5 st person liksom? hehe) så det var inga problem att ta ledigt.

Nu ligger Valle och sover middag och jag har styrt upp lite myndighets-krafs med föräldrapenning och sånt. Ska kolla ett avsnitt Heroes sen bär det av på kalas för min bror som just fyllt 17. Life is good!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Gokväll!!! Saknar dina inlägg! Hoppas allt e bra med er...kram

2010-09-28 @ 23:35:00
URL: http://johannaagnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0