Den tredje dagens kyla

The third day comes a frost - a killing frost

Boktips!

Svinkallt vart det idag. Vi tog en skotertur till ICA igår och var laddade att ut o köra idag. Vädret satte dock stopp för det. -20. Nu är det lite bättre, "bara" -14. Brrrr så kallt. Går inte att vara ute! Även om man skulle lyckas klä sig själv lämpligt så fryser ju Valle till is.

Jonny är med Valle och kusiner på Leo's lekland. Ingen av bilarna startar. Segt. Själv tänkte jag gå och simma senare. Ska se om jag ids.

Sitter annars mest och drömmer om att skaffa sköthäst i Göteborg. Har sett några prisvärda fina förslag på blocket. Detta låter väl ganska trevligt? "Har en underbar 8-årig valack imp. ifrån Holland som söker en trygg, modig ryttare med mjuk hand främst för hoppning." för 500:- var 8 vecka. Är inte helt hundra på att jag är en modig ryttare med mjuk hand dock....

Men ska leta vidare. Dags att ägna mitt liv åt någonting.

Visst blir man sugen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0