Sleeping Inn

Sleeping Inn Surfers är vad mitt hostel heter. Ganska trevligt. Fräsch dusch och ledig plats i kylen. Hade tur nu också och fick byta till en undre säng. Det var ett ganska stort mellanrum mellan väggen och madrassen och eftersom jag envisas med att ha väskan i sängen så hade massa saker ramlat ner. Nu kan jag istället ha väskan under sängen och "vakta" den. :) Ska visa er logon för hostelet lite senare. Ganska tacky.

Ett annat plus är det trådlösa internet som man kan köpa sig in på som funkar på den egna datorn. Ett minus är att min adapter inte passade till data-sladden. Men från den ljusa sidan kan man köpa sig en riktig adapter på Woolworths (mataffären) för liten peng.

Jag gick och la mig visst vid ett på dagen igår i alla fall. Vaknade 22:30 och fick pratat lite med Jonny. Sen somnade jag om och vaknade pigg och utvilad 05:30. :)

Morgonpromenad stod på schemat så promenerade till Broadbeach, solade lite på stranden, handlade lite i Pacific Fair (stort shoppingcenter) och promenerade hem för lunch.

Kajsa är inte här för tillfället men väntas till Surfers imorgon senast. Ska bli gött o hänga med någon. Har knappt snackat med någon sen jag gick av planet. Känns lite konstigt.

Annars är det bara bra. Varmt. Nästan för varmt. ;) Jobbar på solbrännan men har fått mest färg på axlarna.

Blommor längs min promenad
Jag har sett piggare ut, o inte mycket av stranden syns heller ;)
Hehehe vägskyltar alltså

Kommentarer
Postat av: Nadja

Men shiiit, tänk att kunna ha bikini på dig ändå! Här är det snöstorm nu, får se om jag kan ta mig till jobbet! Kraaam på dig!

2011-01-05 @ 09:50:16
Postat av: Nathalie

Åhh har du rest till Australien!! Vad roligt att följa :-)

Nathalie

2011-01-05 @ 10:06:52
Postat av: Johanna

Jisses vad jag blir avis när jag ser dina bilder!!! Här har vi -20 idag, brrr! Ser fram emot fler härliga bilder. Sköt om dig...kram

2011-01-05 @ 14:46:41
URL: http://johannaagnes.blogg.se/
Postat av: mirre

vill också ha värme!! hur e surfers då? är det sig likt?

2011-01-05 @ 15:09:20
Postat av: sandra

Det känns vääldigt främmande med sol, bad, strand och blommor när man sitter i ett snöigt Lundbäck och förgäves petar in pinne efter pinne i brasan..

Ta hand om dig och sola lite för mig också.

2011-01-05 @ 19:50:57
Postat av: Frida

Ahhh... Värme, sol och blommor. Precis vad varenda svensk behöver den här tiden på året =)

Hoppas allt är bra!



Kramar från Viljoen/Jonsson på Mantelgatan!

2011-01-05 @ 22:52:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0