Svääärje

Ja då var man tillbaka i Svedala igen. Snöstorm dagen till ära när jag anlände sent söndag kväll. Igår gjordes mest ingenting med ursäkten jetlag. Skyller även på den att jag somnade med Valle ca 19:30. Jag somnade garanterat först.

Vaknade pigg som en lärka (nåja..) kl 06:30. Även då före Valle. :) Sen bar det av på spark till Båtvik. Skönt att vara ute i det kalla/friska vädret. Även om fordonet spark numera har hamnat på listan över saker jag aldrig mer vill använda. Hur tungt som helst, även nedför.

Nu ligger resten av familjen och snoozar. Jag ska kolla på en film. Så roligt kan man ha en tisdag. För det är väl tisdag...? Man blir ju lite snurrig av att flyga länge. Lite sådär allmänt förvirrad bara.

Bra att veta det här landets ambitioner
Valle i ny-overallen va eager till o hoppa på sparken
Såhär glada var vi före sparkturen. Tur vi inte tog några efter-bilder :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0