Rainy days

Jag som trodde jag inte skulle ha tid att blogga. Måste erkänna att tid nog är det som jag har mest av. :)

För det första har jag ingen att vara med. Några irländare på hostelet ville ha med mig ut igår. Men var fortfarande jetlag så stannade hemma framför tv:n. När ösregnet kom på kvällen var jag ganska nöjd ändå. Tydligen är det det sämsta vädret på 50 år. Lustigt nog sa dom det när vi bodde här också. :S

Idag var det upp tidigt och promenera igen. Sen kom regnet igen. Ska tydligen regna tills lördag. Segt. Jag hade behövt rätta till solbrännan ju. Har fått en fin bränna efter shorts och linne. Även näsa och panna är röda efter solglasögonen. Påminner lite om en panda! Så stark solskydd ska inköpas och appliceras på väl valda delar. Sen pressa på stranden då. Om det kommer någon sol.

Annars får jag väl gå på solariet. :) Miranda var så arg på mig när hon hälsade på då jag bodde här och hon upptäckte jag hade klippkort på solariet. :)

Ska väl tacka gudarna i och för sig att det inte regnar som det gör uppe i Rockhampton (?). Det rapporteras massor om översvämningarna men tror det mest är norrut i inlandet. För här har jag inget märkt i varje fall.

Snart vankas lunch med Kajsa. Det är efterlängtat.

Vackra hus på Isle of Capri
Alltså ser helt ok ut
Ja get excited ska man visst bli på mitt hostel.... Något tacky

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0